viernes, 25 de octubre de 2013

Vender, Vender, Vender...!!!


VI. COMERCIALIZACION.

 

Cuando me preparaba como Project Manager mi sorpresa fue mayúscula cuando a mi pregunta de dónde encajaba la comercialización en un proyecto de construcción (por utilizar un atajo para los no profesionales del sector, que asimilan construcción con promoción inmobiliaria), la respuesta fue que no era un proyecto: “Que eso era negocio”. De ahí, que días más tarde comprendí que la comercialización en sí misma es un proyecto más (como la compra de suelo, construcción, financiación…) que forma parte de un Programa.

 

Bien: como tal proyecto tiene que observar los mismos patrones y reglas para su creación y obtención de resultados. Si habláramos de hace 20 años, con una oferta que se adecuaba a la demanda sin demasiados problemas, que como mucho causaban desajustes de 1 o 3 años a lo sumo en el mercado, podemos afirmar que los departamentos comerciales no participaban hasta la última actividad empresarial: la entrevista de venta. Hoy en día resulta impensable no utilizar la ingente información que genera ese departamento a lo largo de la vida de las promociones, por lo que son los primeros a involucrar en los proyectos, ya que tienen el contacto directo con el cliente y deben recoger y trasladar ordenadamente toda esa información al Dpto Técnico y de Marketing y/o Comercial en el caso de que estén integrados, para una óptima definición del programa de necesidades, y contínuas mejoras a trasladar a los diseñadores del proyecto que en función de las características de las diferentes opciones de suelo disponibles, adecuarán y encajarán dicha información, para dar con un producto óptimo que sea demandado por el mercado.

 

Hoy no profundizaremos más sobre el tema, pero si al menos subrayar la vital importancia de la integración del departamento  comercial en la definición del producto inmobiliario desde la fase Inicial del Proyecto, dados los suelos en estudio para la adquisición de la compañía promotora.

 

Como anécdota comentar que en una empresa en la que fui Director General, el primer día me sorprendió ver que una empleada tenía la mesa mirando contra la pared. Tras la ronda habitual de presentaciones personales, le pregunté que por qué estaba de cara a la pared. Me respondió que el Director Comercial le dijo que “a ella no le pagaban por pensar” y le había destinado a esa ubicación. Hablamos de 2001. Esta persona acabó siendo nombrada por mí Directora Comercial y sigue en ese puesto con un buen rendimiento y por supuesto pensando a toda máquina. Bien por Mabel!!!


 

Buen finde! Positive!

 

六。场营销。

就在我准备担任项目经理时,我惊讶的是伟大的营销适应建设项目中的(使用快捷非专业人员,建筑房地产吸收) ,我的问题是,这是响应一个项目:那是生意。 因此,在以后的日子里,我意识到,营销本身是一个更大的项目(如购买土地,建设,融资...... ,是一个程序的一部分。

好:因为这样的项目,必须遵守相同的模式和规则,用于创建和交付结果如果我们在20年前,提供适合的需求没有太多的麻烦,太多造成的不匹配至多在市场上的1年或3年,我们可以说,商业部门没有参与,直到最后一个营业
销售会议今天,它是不可想象的,不要使用该信息产生了巨大认为部门促销的生命,所以他们是第一次搞项目,因为他们必须与客户直接接触,必须收集和转让这一切整齐的技术信息和市场部和/或商业的事件,他们都集成方案要求的最佳定义,并不断改进,以推动项目的设计师,根据不同的特地板可供选择,这些信息将适应和适合市场要求的最佳产品。

今天不打算上的主题,但至少强调整合销售部门在产品定义属性从项目初始阶段,由于收购的发起人在研究土壤至关重要。

传评论,我是总干事在该公司中,第一天,我很惊讶地看到,员工必须面壁表通常一轮个人出场后,我问他为什么,他面壁他回答说,销售经理告诉他说: 她不认为支付 ,并打算到该位置们谈论2001年。止此人被任命为商务总监我继续在这个位置上,具有良好的性能,当然想对所有气瓶梅布尔适合!
http://www.youtube.com/watch?v=VYXMtEq7uow

周末好!正!

 

VI . MARKETING .

Όπως έχω ετοιμάσει ως Project Manager έκπληξή μου ήταν μεγάλη όταν η ερώτησή μου για το πού μάρκετινγκ ταιριάζει σε ένα κατασκευαστικό έργο (για να χρησιμοποιήσω μια συντόμευση για τους μη επαγγελματίες , κατασκευή αφομοίωση των ακινήτων ) , η απάντηση ήταν ότι ήταν ένα έργο : "Αυτό ήταν μία επιχείρηση . "
Ως εκ τούτου , ημέρες αργότερα κατάλαβα ότι το μάρκετινγκ είναι η ίδια ένα μεγαλύτερο έργο ( όπως η αγορά της γης, την κατασκευή , τη χρηματοδότηση ... ), που αποτελεί μέρος του προγράμματος .

Καλό : ως τέτοιο σχέδιο πρέπει να τηρεί τους ίδιους κανόνες και πρότυπα για τη δημιουργία και την επίτευξη αποτελεσμάτων . Αν ήμασταν πριν από 20 χρόνια , με μία προσφορά που είναι κατάλληλη για τη ζήτηση , χωρίς πολύ κόπο , που τόσο πολύ προκάλεσε αναντιστοιχίες 1 ή 3 χρόνια το πολύ στην αγορά , μπορούμε να πούμε ότι οι εμπορικές υπηρεσίες δεν συμμετείχαν μέχρι την τελευταία επιχειρήσεων : συναντήσεις πωλήσεων . Σήμερα είναι αδιανόητο να μην χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που δημιουργούνται τεράστιες την εν λόγω υπηρεσία κατά τη διάρκεια ζωής των προαγωγών , έτσι ώστε να είναι ο πρώτος που θα συμμετάσχουν σε έργα , καθώς έχουν άμεση επαφή με τον πελάτη και πρέπει να συλλέγουν και να μεταφέρουν όλες αυτές οι πληροφορίες τακτοποιημένα Τεχνική και νση Marketing ή / και Εμπορική , σε περίπτωση που ενσωματώνονται για τη βέλτιστη ορισμό των απαιτήσεων του προγράμματος , και τις συνεχείς βελτιώσεις για να μετακινήσετε τους σχεδιαστές του έργου ότι ανάλογα με τα χαρακτηριστικά των διαφόρων
επιλογές δαπέδων διαθέσιμες , οι πληροφορίες αυτές θα προσαρμοστούν και να ταιριάζει για να δώσει ένα βέλτιστο προϊόν που έχει ζήτηση από την αγορά .

Σήμερα, δεν θα επιμείνω περισσότερο για το θέμα , αλλά τουλάχιστον υπογραμμίζουν την κρίσιμη σημασία της ενσωμάτωσης το τμήμα πωλήσεων στην ιδιοκτησία ορισμό του προϊόντος από την αρχική φάση του έργου , λόγω των εδαφών σπούδασε στην απόκτηση του υποκινητή .

Anecdotally σχολιάσει ότι σε μια επιχείρηση στην οποία ήμουν ο Γενικός Διευθυντής , την πρώτη ημέρα ήμουν έκπληκτος να δω ότι ο εργαζόμενος είχε το τραπέζι κοιτάζοντας τον τοίχο . Μετά το συνηθισμένο γύρο προσωπικές εμφανίσεις , τον ρώτησα γιατί είχε να αντιμετωπίσει τον τοίχο . Μου απάντησε ότι ο διευθυντής πωλήσεων του είπε ότι «δεν πληρώθηκε για να σκεφτεί » και είχε την πρόθεση σε αυτήν τη θέση . Μιλάμε για το 2001 . Αυτό το άτομο κατέληξε να διοριστεί Εμπορικός Διευθυντής για μένα και συνεχίζει σε αυτή τη θέση με καλή απόδοση και φυσικά σκέψης σε όλους τους κυλίνδρους .
Καλό για Mabel !
http://www.youtube.com/watch?v=VYXMtEq7uow

Καλό Σαββατοκύριακο! Θετική !

No hay comentarios:

Publicar un comentario